Економіст відділу адміністрування активних операцій
Запрошуємо до команди, яка реалізує проєкти національного масштабу у напрямку доступного іпотечного кредитування населення (єОселя) Економіста відділу адміністрування активних операцій
Обов’язки:
- відображення параметрів угод, умов кредитних договорів, даних щодо забезпечення, інформації про договори страхування та довідок, які підтверджують відповідність позичальника умовам іпотечного кредитування в обліковій системи Б2;
- перевірка пакету документів та реєстрів по іпотечних кредитах фізичних осіб, що викуповуються у партнерських банків;
- систематичний контроль за дотриманням умов і строків виконання зобов’язань та ковенант позичальниками;
- підготовка звітів щодо виконання позичальниками умов договорів після проведення перевірки.
Вимоги:
- вища економічна освіта;
- досвід праці у банках чи фінансових компаніях за аналогічною діяльністю;
- стаж роботи від 2 років;
- досвід роботи в бек-офісі/кредитному адміністрування з кредитними угодами;
- досвід адміністрування кредитних операцій;
- досвід супроводження угод (контроль за виконанням ковенант та нарахуванню штрафних санкцій;
- досвід роботи з документами кредитної справи;
- досвід роботи АБС Б2;
- знання законодавства щодо кредитування фізичних осіб;
- особисті якості: комунікативні навички, орієнтація на результат, вміння працювати в команді.
Що ми пропонуємо:
- амбітний проєкт державного масштабу;
- офіційне працевлаштування, офіційну ЗП;
- робочий день з 09.00 до 18.00, робота в офісі;
- місце роботи — м. Київ (станція метро Печерська).
Чекаємо ваші резюме на електронну адресу: v.denysova@ufgc.com.ua