Економіст відділу адміністрування активних операцій

Запрошуємо до команди, яка реалізує проєкти національного масштабу у напрямку доступного іпотечного кредитування населення (єОселя) Економіста відділу адміністрування активних операцій

 

Обов’язки:

  • відображення параметрів угод, умов кредитних договорів, даних щодо забезпечення, інформації про договори страхування та довідок, які підтверджують відповідність позичальника умовам іпотечного кредитування в обліковій системи Б2;
  • перевірка пакету документів та реєстрів по іпотечних кредитах фізичних осіб, що викуповуються у партнерських банків;
  • систематичний контроль за дотриманням умов і строків виконання зобов’язань та ковенант позичальниками;
  • підготовка звітів щодо виконання позичальниками умов договорів після проведення перевірки.

 

Вимоги:

  • вища економічна освіта;
  • досвід праці у банках чи фінансових компаніях за аналогічною діяльністю;
  • стаж роботи від 2 років;
  • досвід роботи в бек-офісі/кредитному адміністрування з кредитними угодами;
  • досвід адміністрування кредитних операцій;
  • досвід супроводження угод (контроль за виконанням ковенант та нарахуванню штрафних санкцій;
  • досвід роботи з документами кредитної справи;
  • досвід роботи АБС Б2;
  • знання законодавства щодо кредитування фізичних осіб;
  • особисті якості: комунікативні навички, орієнтація на результат, вміння працювати в команді.

 

Що ми пропонуємо:

  • амбітний проєкт державного масштабу;
  • офіційне працевлаштування, офіційну ЗП;
  • робочий день з 09.00 до 18.00, робота в офісі;
  • місце роботи — м. Київ (станція метро Печерська).

 

Чекаємо ваші резюме на електронну адресу: v.denysova@ufgc.com.ua