КОМПЛАЄНС ТА КОРПОРАТИВНА ЕТИКА
Укрфінжитло є фінансовою компанією, яка цінує свою репутацію надійної та прозорої фінансової установи та неухильно дотримується у своїй діяльності вимог законодавства.
Укрфінжитло прагне вчасно попереджувати комплаєнс-ризики, в т.ч. конфлікти інтересів, корупційні ризики та ризики фінансового моніторингу, які пов’язані з його діяльністю.
В Укрфінжитлі впроваджена система комплаєнс, яка є невіддільною частиною корпоративної культури Товариства.
Наглядова рада та правління Укрфінжитла створюють необхідну атмосферу tone at the top задля дотримання комплаєнс-культури на всіх організаційних рівнях. Відповідальність за управління комплаєнс – ризиком несуть всі працівники Товариства.
Укрфінжитло передбачає дотримання всіх вимог законодавства, стандартів, регулятивних вимог щодо антикорупційної діяльності, протидії легалізації коштів та запобігання використанню послуг товариства з метою відмивання грошей, дотримання внутрішніх процедур, в тому числі:
Принципи корпоративного управлінняРозмір файла: 951 КБ
КОДЕКС КОРПОРАТИВНОЇ ЕТИКИРозмір файла: 378 КБ
Антикорупційна програмаРозмір файла: 571 КБ
У випадку, коли Вам (працівнику Товариства, контрагенту, клієнту або іншій зацікавленій особі)
стали відомі факти неприйнятної поведінки/порушень в діяльності ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО»,
Ви можете проінформувати нас про це шляхом:
Скористатись формою Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення
Звернутись до відділу комплаєнс, уповноваженого з антикорупційної діяльності Товариства, відділу проведення фінансового моніторингу за телефоном – +308-044-344-09-30
Написати на електронну пошту compliance@ufgc.com.ua
Надіслати повідомлення про порушення антикорупційного законодавства на електронну пошту anti-corruption@ufgc.com.ua, (уповноважений з антикорупційної діяльності - Олександр Мойсеєнко)
Надіслати повідомлення про порушення законодавства сфери ПВК/ФТ на електронну пошту FINMON@ufgc.com.ua
Надіслати лист поштою з приміткою «для комплаєнс підрозділу»/«для підрозділу антикорупційної діяльності»/«для підрозділу проведення фінансового моніторингу» за адресою 01001 м. Київ, вул. Ольгинська, 3 (літ.А)
Кожне повідомлення буде оброблене відділом комплаєнс із забезпеченням конфіденційності Вашого звернення.
Ми вдячні Вам, що з Вашою допомогою ми зможемо підвищити рівень довіри до Укрфінжитла та забезпечити дотримання Товариством високого рівня етичних стандартів ведення бізнесу, уникнення комплаєнс-ризиків та попередження корупції.
Звертаємо увагу, що повідомлення з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами Укрфінжитла не розглядаються.
Претензії до якості обслуговування клієнтів Товариства не є інцидентами комплаєнс-ризику, в т.ч. ризику конфлікту інтересів та корупційного ризику, тому просимо звертатись до Товариства або надсилати скарги за посиланням: https://ukrfinzhytlo.in.ua/zvernennya/
Якщо Ваше повідомлення має розглядатися як офіційне звернення, що потребує зворотного зв’язку, його оформлення та подання має відповідати таким вимогам:
- відповідати вимогам до звернень громадян, які визначено Законом України «Про звернення громадян», та подаватися способами, наведеними на сторінці Товариства «подати звернення» або «захист прав споживачів»
- повідомлення, які подаються установами, організаціями, підприємствами, об’єднаннями громадян, мають відповідати вимогам державних стандартів оформлення документів, правил організації діловодства та подаватися на офіційну або електронну адресу info@ukrfinzhytlo.in.ua