ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Механізми захисту прав споживачів

Основні нормативно-правові акти, які регулюють захист прав споживачів фінансових послуг:

– Закон України «Про фінансові послуги та фінансові компанії»;
– Закон України «Про споживче кредитування»;
– Закон України «Про захист прав споживачів».

Споживач фінансових послуг має право звернутись з вимогою про поновлення прав та захисту своїх законних інтересів.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» громадяни можуть подавати письмові або електронні звернення (пропозиції, заяви або скарги). Детальніша інформація щодо подачі звернення (в тому числі, скарг) – за посиланням.

Письмове звернення (в тому числі, скарга) може бути направлене поштою на адресу:
вул. Ольгинська, буд. 3, (літера – А), м. Київ, Україна, 01001,

з використанням мережі Інтернет на електронну адресу:
info@ukrfinzhytlo.in.ua

або

шляхом особистого вручення за місцем знаходження ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО».

Звертаємо увагу, що особистий прийом громадян до припинення воєнного стану не здійснюється.

Споживач має право звернутись до органу, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг та має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг – Національний банк України

Національний банк України
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua
Телефон: 0 800 505 240

Телефон: (044) 279 12 70

Товариство здійснює захист персональних даних заявників та інших осіб, які стали йому відомі в результаті діяльності або в результаті отримання звернення, враховуючи вимоги Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 №2297-VI та відповідно до порядку, передбаченим відповідним внутрішнім нормативним документом Товариства.

головна
еОселя
компанія
контакти