ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Механізми захисту прав споживачів

Основні нормативно-правові акти, які регулюють захист прав споживачі фінансових послуг:

– Закон України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг»;
– Закон України «Про споживче кредитування»;
– Закон України «Про захист прав споживачів».

Споживач фінансових послуг має право звернутись в усній та/або письмовій формі з вимогою про поновлення прав та захисту своїх законних інтересів.

Усне звернення викладається Споживачем на особистому прийомі та/або за допомогою засобів телефонного зв’язку

тел. +38 (044) 344-09-30

Письмове звернення може бути направлене поштою на адресу:
вул. Ольгинська, буд. 3, (літера – А), м. Київ, Україна, 01001,

з використанням мережі Інтернет на електронну адресу:
info@ukrfinzhytlo.in.ua

або

шляхом особистого вручення за місцем знаходження ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО».

Звертаємо увагу, що особистий прийом громадян до припинення воєнного стану не здійснюється.

Споживач має право звернутись до органу, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг та має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг – Національний банк України

Національний банк України
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua
Телефон: 0 800 505 240

Телефон: (044) 279 12 70

головна
еОселя
компанія
контакти