Керівник відділу з управління клієнтським досвідом

Запрошуємо до команди, яка реалізує проєкти національного масштабу у напрямку доступного іпотечного кредитування населення (єОселя) керівника відділу з управління клієнтським досвідом

 

Обов’язки:

  • побудова моделі управління клієнтським досвідом;
  • систематизація збору та аналізу проблемних кейсів в повному циклі надання послуги клієнту;
  • розробка подальшого регламенту опрацювання виявлених кейсів відповідними підрозділами;
  • робота над контентом для клієнта та партнерів з метою полегшення сприйняття умов програми та надання коректної консультації, подальше створення стандартів;
  • забезпечення розвитку та автоматизації діючих бізнес-процесів за рахунок створення та запровадження технічних завдань;
  • контроль якості обслуговування клієнтів банками-учасниками програми єОселя;
  • розробка Customer Journey Map

 

Вимоги:

  • вища, неповна вища в області маркетингу, менеджменту
  • досвід роботи від 3-х років у сферах маркетингу, продуктового менеджменту, підтримки клієнтів у банках / фінансових компаніях

 

Компетенції:

  • знання методів моніторингу якості сервісу
  • знання інструментів для налаштування процесів обслуговування клієнтів
  • навички роботи з даними, зворотним зв’язком від клієнтів та формування висновків
  • вміння створювати стандарти надання сервісу
  • підготовка презентацій
  • навички управління персоналом, організації роботи, навчання та розвитку персоналу
  • аналітичні навички: здійснює послідовний аналіз даних і ситуацій з тим, щоб побачити причину і наслідок і використовувати це для прийняття ефективних рішень
  • ефективна співпраця з іншими: налагоджує і підтримує відносини співпраці і взаємної підтримки.
  • впевнений користувач офісних програм
  • вміння будувати блок схеми, знання відповідних програм
  • вміння створювати контент для якісного обслуговування клієнта, просто пояснювати складне
  • бажано знання / досвід роботи у Hot jar, Google Analytics, Google tag manager, платформах для моніторингу та аналітики комунікацій (looqme), UXPressia

 

       Особисті якості:

  • орієнтація на результат: в своїй роботі ефективно використовує ресурси для досягнення цілі, при зіткненні із труднощами шукає альтернативні способи виконати поставлене завдання і досягти намічених цілей.

 

Що ми пропонуємо:

  • амбітний проєкт державного масштабу
  • офіційне працевлаштування, офіційну ЗП
  • робочий день з 09.00 до 18.00, робота в офісі
  • місце роботи — Київ (м. Печерська)

 

Чекаємо ваші резюме на електронну пошту: v.denysova@ufgc.com.ua