З початку роботи єОселі понад 15 500 українців вже отримали іпотеки. Це стало можливим в тому числі завдяки ефективній взаємодії з Міністерством цифрової трансформації та Дією, використанню нових технологій та інтеграції з державними реєстрами. Про це розповів голова правління Укрфінжитла на International Forum “DIGITAL CODE: Successful Cases – 2025” від International Financial Club “BANKIR”.
Головною конкурентною перевагою єОселі від інших іпотечних програм є цифровізований і прозорий процес подачі заявки в Дії. Сьогодні процес отримання попереднього рішення банку-партнера єОселі займає декілька хвилин.
За словами голови правління, кінцева мета роботи команди Укрфінжитла – створити повністю цифровий процес видачі іпотеки. Перший етап – ухвалення попереднього рішення банком-партнером – вже реалізовано і працює за лічені секунди. Оцінка квартири, вибір житла, страхування – мають бути автоматизовані. Фінальний етап підписання угоди через електронний кабінет нотаріуса може бути реалізовано після повномасштабної війни, коли зменшаться ризики.
“Наш стратегічний напрямок – це цифровізація всього процесу іпотеки. Ми працюємо над проєктом моніторингу забудовників..
ми прагнемо впровадити комплексну систему моніторингу, яка аналізуватиме медійні, політичні та репутаційні ризики забудовників через відкриті дані, комунікацію з інвесторами та аналітику цифрових слідів. Це дозволить нам швидко реагувати на потенційні загрози” – розповів Євген Мецгер на панельній дискусії.
Також Євген Мецгер розповів про використання штучного інтелекту в роботі з клієнтами: “Ми зробили власний чат-бот, який допомагає українцям швидко отримувати відповіді на всі запитання. Вже 60-70% запитів обробляються автоматично. Ми постійно вчимо нашого бота розуміти запити і правильно відповідати”.
Скористайтесь нашим чат-ботом, щоб отримати відповідь на питання про єОселю: https://bit.ly/4csoAlw
